آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رکورد قیمت بلیت در ورزشگاه‌های ایران شکست | بلیت ۴۰۰ هزار تومانی در ورزشگاه آزادی!

  • کد خبر: ۱۶۰۹۵۴
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
رکورد قیمت بلیت در ورزشگاه‌های ایران شکست | بلیت ۴۰۰ هزار تومانی در ورزشگاه آزادی!
باشگاه پرسپولیس برای دیدار با گل گهر سیرجان قیمت بلیت قسمتی از ورزشگاه آزادی را ۴۰۰ هزار تومان تعیین کرد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس قیمت بلیت‌های قسمت غربی ورزشگاه آزادی که قسمت به تازگی امکان حضور ۵۰۰ هوادار در این قسمت از ورزشگاه فراهم شده را ۴۰۰ هزار تومان تعیین کرده است. این در حالی است که قیمت بلیت‌های جایگاه VIP تنها ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی روز یکشنبه ۱۰ اردیهشت در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
بلیت فروشی این دیدار از ظهر امروز آغاز شده است و به نظر می‌رسد هواداران نوجوانی که اغلب از خانواده‌های کم‌درآمد جامعه هستند توان تماشای این مسابقه از روی سکو‌های ورزشگاه را نداشته باشند.

قیمت بلیت‌های طبقه اول ورزشگاه در جایگاه شرقی ۲۰۰ هزار تومان، در پشت دروازه ۱۰۰ هزار تومان و در طبقه دوم ورزشگاه نیز ۵۰ هزار تومان است. بلیت ۴۰۰ هزار تومانی رکورد جدیدی در بلیت‌فروشی بازی‌های ایران است که این رقم معمولا در بازار‌های سیاه دیده می‌شده است.

رکورد قیمت بلیت در ورزشگاه‌های ایران شکست | بلیت ۴۰۰ هزار تومانی در ورزشگاه آزادی!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->